Aktualnie jesteś: strona główna > Biuro prasowe > Fakty i liczby

Fakty i liczby

30 doświadczonych osób pracuje nad sprawami naszych klientów

70 biur partnerskich nawiązało z nami współpracę, aby klienci mogli w swoim mieście powierzyć nam swoje najważniejsze sprawy podatkowe

500 firm, w tym takie znaczące podmioty jak Cedrob, Indykpol, Barlinek, Felix czy CD Projekt powierzyło nam odzyskanie podatku VAT z zagranicy

35000 rozliczeń podatkowych powierzyli nam pracujący za granicą Polacy

Holenderscy pracodawcy za zwiększeniem płacy

Holenderska gazeta ekonomiczna Financieele Dagblad przeprowadziła badania dotyczące opinii pracodawców na temat wzrostu płac minimalnych.

Co roku pracownicy w Holandii tracą w sumie ponad 20 miliardów euro, ponieważ pracodawcy nie płacą im za nadgodziny

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez biuro TNO (na podstawie zlecenia związku zawodowego FNV) - każdego roku pracownicy w Holandii tracą w sumie 20 miliardów euro, ponieważ pracodawcy nie wypłacają im należności za nadgodziny.