Aktualnie jesteś: strona główna > Biuro prasowe > Publikacje i wypowiedzi w mediach

Publikacje i wypowiedzi w mediach

Wrocław, 26.02.2012

Holenderski populista Geert Wilders kontynuuje antyimigracyjną krucjatę - stworzył stronę internetową z donosami na Polaków i innych Europejczyków z nowych krajów Unii. O wypowiedź na ten temat został poproszony doradca podatkowy kancelarii Europejskie Centrum Podatkowe - Paweł Jackowski:

Pomniejszenie świadczenia rodzinnego Kindergeld

Osoby ubiegające się o Kindergeld mogą spotykać się z sytuacją, w której zasiłek z Niemiec jest pomniejszony o kwoty świadczeń rodzinnych w Polsce, nawet jeśli te nie były pobierane.

Zmiany w przepisach dotyczących świadczenia rodzinnego Kindergeld

Zgodnie z ustawą, której projekt przedstawiono 27 kwietnia 2017 roku w Bundestagu, wnioski o przyznanie świadczenia Kindergeld będą rozpatrywane tylko do pół roku wstecz od daty wpłynięcia wniosku do urzędu Familienkasse, z wykluczeniem miesiąca, w którym wniosek wpłynął do urzędu.