Aktualnie jesteś: strona główna > Biuro prasowe > Publikacje i wypowiedzi w mediach

Publikacje i wypowiedzi w mediach

Wrocław, 26.02.2012

Holenderski populista Geert Wilders kontynuuje antyimigracyjną krucjatę - stworzył stronę internetową z donosami na Polaków i innych Europejczyków z nowych krajów Unii. O wypowiedź na ten temat został poproszony doradca podatkowy kancelarii Europejskie Centrum Podatkowe - Paweł Jackowski:

Holenderscy pracodawcy za zwiększeniem płacy

Holenderska gazeta ekonomiczna Financieele Dagblad przeprowadziła badania dotyczące opinii pracodawców na temat wzrostu płac minimalnych.

Co roku pracownicy w Holandii tracą w sumie ponad 20 miliardów euro, ponieważ pracodawcy nie płacą im za nadgodziny

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez biuro TNO (na podstawie zlecenia związku zawodowego FNV) - każdego roku pracownicy w Holandii tracą w sumie 20 miliardów euro, ponieważ pracodawcy nie wypłacają im należności za nadgodziny.