Aktualnie jesteś: strona główna > O firmie > Historia

Historia

Europejskie Centrum Podatkowe zostało zawiązane w 2010 r. z myślą o wspieraniu transgranicznej działalności.

Spółka jest wpisana do rejestrów osób prawnych uprawnionych do wykonywania czynności doradztwa podatkowego w Polsce oraz Republice Federalnej Niemiec prowadzonych przez Krajową Radę Doradców Podatkowych oraz Izbę Doradców Podatkowych Brandenburgii (Steuerberaterkammer Brandenburg).

W roku 2011 Europejskie Centrum Podatkowe przejęło spółki: Bavaria consulting Sp. z o.o. w Warszawie oraz euro-punkt.pl Sp. z o.o. w Gorzowie Wielkopolskim dokonujące zagranicznych rozliczeń podatkowych osób migrujących. W konsekwencji ECP prowadzi działalność od ponad dekady, wpierając wszelkie formy transgranicznej aktywności, od pracowników migrujących, po duże przedsiębiorstwa działające na zagranicznych rynkach, głównie w Niemczech.

Hosting danych

Przedsiębiorcy, którzy prowadzą działalność internetową, nie mieli do tej pory zbyt wielu problemów, ponieważ do niedawna był to nowy typ działalności. Od pewnego czasu urzędnicy państwowi oraz międzynarodowi starają się ustalić jednolite dla wszystkich regulacje prawne. Wraz z rozwojem popularności działalności internetowej mogą również wzrosnąć opłaty związane z możliwością przetwarzania danych elektronicznie.

Młodzi biznesmeni w Polsce

Z roku na rok na rynku pojawia się coraz więcej firm prowadzonych przez młodych przedsiębiorczych Polaków. Specjalnie dla nich wprowadzane są ułatwienia w rozpoczęciu prowadzenia działalności oraz liczne projekty pomagające im odnaleźć się na rynku. Młodzi Polacy są postępowi i nie boją się wyzwań.