Aktualnie jesteś: strona główna > O firmie > Historia

Historia

Europejskie Centrum Podatkowe zostało zawiązane w 2010 r. z myślą o wspieraniu transgranicznej działalności.

Spółka jest wpisana do rejestrów osób prawnych uprawnionych do wykonywania czynności doradztwa podatkowego w Polsce oraz Republice Federalnej Niemiec prowadzonych przez Krajową Radę Doradców Podatkowych oraz Izbę Doradców Podatkowych Brandenburgii (Steuerberaterkammer Brandenburg).

W roku 2011 Europejskie Centrum Podatkowe przejęło spółki: Bavaria consulting Sp. z o.o. w Warszawie oraz euro-punkt.pl Sp. z o.o. w Gorzowie Wielkopolskim dokonujące zagranicznych rozliczeń podatkowych osób migrujących. W konsekwencji ECP prowadzi działalność od ponad dekady, wpierając wszelkie formy transgranicznej aktywności, od pracowników migrujących, po duże przedsiębiorstwa działające na zagranicznych rynkach, głównie w Niemczech.

Holenderscy pracodawcy za zwiększeniem płacy

Holenderska gazeta ekonomiczna Financieele Dagblad przeprowadziła badania dotyczące opinii pracodawców na temat wzrostu płac minimalnych.

Co roku pracownicy w Holandii tracą w sumie ponad 20 miliardów euro, ponieważ pracodawcy nie płacą im za nadgodziny

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez biuro TNO (na podstawie zlecenia związku zawodowego FNV) - każdego roku pracownicy w Holandii tracą w sumie 20 miliardów euro, ponieważ pracodawcy nie wypłacają im należności za nadgodziny.