Aktualnie jesteś: strona główna > O firmie > Izby i stowarzyszenia

Izby i stowarzyszenia

Europejskie Centrum Podatkowe jest wpisane przez Krajową Radę Doradców Podatkowych na listę podmiotów uprawnionych do wykonywania doradztwa podatkowego za numerem 430.

Europejskie Centrum Podatkowe jest wpisane przez Izbę Doradców Podatkowych Brandenburgii (Steuerberaterkammer Brandenburg) na listę podmiotów uprawnionych do transgranicznego wykonywania doradztwa podatkowego w Republice Federalnej Niemiec za numerem 791364.

Europejskie Centrum Podatkowe jest członkiem Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej.

Holenderscy pracodawcy za zwiększeniem płacy

Holenderska gazeta ekonomiczna Financieele Dagblad przeprowadziła badania dotyczące opinii pracodawców na temat wzrostu płac minimalnych.

Co roku pracownicy w Holandii tracą w sumie ponad 20 miliardów euro, ponieważ pracodawcy nie płacą im za nadgodziny

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez biuro TNO (na podstawie zlecenia związku zawodowego FNV) - każdego roku pracownicy w Holandii tracą w sumie 20 miliardów euro, ponieważ pracodawcy nie wypłacają im należności za nadgodziny.