Aktualnie jesteś: strona główna > O firmie > Izby i stowarzyszenia

Izby i stowarzyszenia

Europejskie Centrum Podatkowe jest wpisane przez Krajową Radę Doradców Podatkowych na listę podmiotów uprawnionych do wykonywania doradztwa podatkowego za numerem 430.

Europejskie Centrum Podatkowe jest wpisane przez Izbę Doradców Podatkowych Brandenburgii (Steuerberaterkammer Brandenburg) na listę podmiotów uprawnionych do transgranicznego wykonywania doradztwa podatkowego w Republice Federalnej Niemiec za numerem 791364.

Europejskie Centrum Podatkowe jest członkiem Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej.

Polscy przedsiębiorcy chętnie otwierają firmy w Wielkiej Brytanii

Polscy przedsiębiorcy coraz chętniej przenoszą swoje firmy za granicę. Mogą tam liczyć na większe ulgi i mniej obowiązków. Nie unikną jednak kontroli.

Transport leków za granicę – ograniczenia tym razem dla wszystkich przedsiębiorców

Problem związany z nielegalnym wywozem leków poza granice istnieje w Polsce od wielu lat. Co roku wywożone są medykamenty o wartości ponad 2 mld zł. Doprowadza to do sytuacji, w których brakuje ich dla polskich pacjentów. Jakie działania podejmuje rząd, aby temu zapobiec?