Aktualnie jesteś: strona główna > O firmie > Zespół

Zespół

O pozycji i sile kancelarii podatkowej Europejskie Centrum Podatkowe stanowią pracownicy. Nasz zespół we Wrocławiu składa się z ambitnych ludzi, posiadających wyższe wykształcenie ekonomiczne lub prawnicze. Doświadczenie naszych pracowników umożliwia nam skutecznie, szybko i bezbłędnie rozwiązywać problemy wszystkich naszych klientów.

Trzon naszej kancelarii stanowią doradcy podatkowi kierujący pracami poszczególnych zespołów.

Hosting danych

Przedsiębiorcy, którzy prowadzą działalność internetową, nie mieli do tej pory zbyt wielu problemów, ponieważ do niedawna był to nowy typ działalności. Od pewnego czasu urzędnicy państwowi oraz międzynarodowi starają się ustalić jednolite dla wszystkich regulacje prawne. Wraz z rozwojem popularności działalności internetowej mogą również wzrosnąć opłaty związane z możliwością przetwarzania danych elektronicznie.

Młodzi biznesmeni w Polsce

Z roku na rok na rynku pojawia się coraz więcej firm prowadzonych przez młodych przedsiębiorczych Polaków. Specjalnie dla nich wprowadzane są ułatwienia w rozpoczęciu prowadzenia działalności oraz liczne projekty pomagające im odnaleźć się na rynku. Młodzi Polacy są postępowi i nie boją się wyzwań.