Aktualnie jesteś: strona główna > Oferta Kinderbijslag

Oferta Kinderbijslag

Uzyskanie świadczeń rodzinnych Kinderbijslag w Holandii

W imieniu klienta składamy we właściwej holenderskiej instytucji wniosek o wypłatę holenderskiego  zasiłku rodzinnego. Odpowiadamy na wszelkie zapytania urzędu a w razie wydania decyzji odmownej przez urząd wniesiemy odwołanie.

Jak się zgłosić?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy obok po lewej stronie (formularz zwrot podatku i świadczeń rodzinnych), wybierając zasiłek rodzinny Holandia jako kraj rozliczenia. Nasz konsultant zadzwoni i przekaże wszystkie informacje dotyczące procedury rozliczenia. Zachęcamy też do odwiedzenia jednego z naszych biur.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy obok po lewej stronie już teraz!

Pomniejszenie świadczenia rodzinnego Kindergeld

Osoby ubiegające się o Kindergeld mogą spotykać się z sytuacją, w której zasiłek z Niemiec jest pomniejszony o kwoty świadczeń rodzinnych w Polsce, nawet jeśli te nie były pobierane.

Zmiany w przepisach dotyczących świadczenia rodzinnego Kindergeld

Zgodnie z ustawą, której projekt przedstawiono 27 kwietnia 2017 roku w Bundestagu, wnioski o przyznanie świadczenia Kindergeld będą rozpatrywane tylko do pół roku wstecz od daty wpłynięcia wniosku do urzędu Familienkasse, z wykluczeniem miesiąca, w którym wniosek wpłynął do urzędu.