Aktualnie jesteś: strona główna > Oferta Kinderbijslag

Oferta Kinderbijslag

Uzyskanie świadczeń rodzinnych Kinderbijslag w Holandii

W imieniu klienta składamy we właściwej holenderskiej instytucji wniosek o wypłatę holenderskiego  zasiłku rodzinnego. Odpowiadamy na wszelkie zapytania urzędu a w razie wydania decyzji odmownej przez urząd wniesiemy odwołanie.

Jak się zgłosić?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy obok po lewej stronie (formularz zwrot podatku i świadczeń rodzinnych), wybierając zasiłek rodzinny Holandia jako kraj rozliczenia. Nasz konsultant zadzwoni i przekaże wszystkie informacje dotyczące procedury rozliczenia. Zachęcamy też do odwiedzenia jednego z naszych biur.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy obok po lewej stronie już teraz!

Eksport polskich produktów

W ostatnich latach polski eksport rośnie w siłę. Z roku na rok eksportujemy coraz więcej. Pozwalają na to sprzyjające regulacje prawne i otwartość przedsiębiorców polskich na rynki zagraniczne.

Transfery do Polski od emigrantów w II kw. 2018 wyniosły 3,9 mld zł

"W II kwartale 2018 r. z tytułu pracy Polaków za granicą do kraju trafiło 3,9 mld zł. Na kwotę tę złożyły się przekazy od migrantów krótkookresowych w wysokości 1,3 mld zł (tj. 34,3 proc. ogółu transferów) i od migrantów długookresowych w wysokości 2,6 mld zł (tj. 65,7 proc. całej kwoty)" - napisano.