Aktualnie jesteś: strona główna > Oferta Kinderbijslag

Oferta Kinderbijslag

Uzyskanie świadczeń rodzinnych Kinderbijslag w Holandii

W imieniu klienta składamy we właściwej holenderskiej instytucji wniosek o wypłatę holenderskiego  zasiłku rodzinnego. Odpowiadamy na wszelkie zapytania urzędu a w razie wydania decyzji odmownej przez urząd wniesiemy odwołanie.

Jak się zgłosić?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy obok po lewej stronie (formularz zwrot podatku i świadczeń rodzinnych), wybierając zasiłek rodzinny Holandia jako kraj rozliczenia. Nasz konsultant zadzwoni i przekaże wszystkie informacje dotyczące procedury rozliczenia. Zachęcamy też do odwiedzenia jednego z naszych biur.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy obok po lewej stronie już teraz!

Holenderscy pracodawcy za zwiększeniem płacy

Holenderska gazeta ekonomiczna Financieele Dagblad przeprowadziła badania dotyczące opinii pracodawców na temat wzrostu płac minimalnych.

Co roku pracownicy w Holandii tracą w sumie ponad 20 miliardów euro, ponieważ pracodawcy nie płacą im za nadgodziny

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez biuro TNO (na podstawie zlecenia związku zawodowego FNV) - każdego roku pracownicy w Holandii tracą w sumie 20 miliardów euro, ponieważ pracodawcy nie wypłacają im należności za nadgodziny.