Aktualnie jesteś: strona główna > Szkolenia

Szkolenia

„Zmiany w VAT od 1 lipca 2015 roku”
wykładowca: Michał Kołsut, doradca podatkowy

Najbliższe szkolenia w internecie (udział poprzez przeglądarkę internetową):

05.08.2015r.  11:00
06.08.2015r.  15:00

Zgłoszenia na szkolenie przyjmowane są elektronicznie na adres szkolenia@ecpodatkowe.pl
lub faksem na nr 71 794 66 72

Program szkoleń i dodatkowe informacje dostępne w zaproszeniach załączonych poniżej.

Pliki do pobrania:

Holenderscy pracodawcy za zwiększeniem płacy

Holenderska gazeta ekonomiczna Financieele Dagblad przeprowadziła badania dotyczące opinii pracodawców na temat wzrostu płac minimalnych.

Co roku pracownicy w Holandii tracą w sumie ponad 20 miliardów euro, ponieważ pracodawcy nie płacą im za nadgodziny

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez biuro TNO (na podstawie zlecenia związku zawodowego FNV) - każdego roku pracownicy w Holandii tracą w sumie 20 miliardów euro, ponieważ pracodawcy nie wypłacają im należności za nadgodziny.