Aktualnie jesteś: strona główna > Ubezpieczenie OC

Ubezpieczenie OC

Europejskie Centrum Podatkowe jest ogolnopolską kancelarią podatkową specjalizującą się w transgranicznych rozliczeniach podatkowych. Jesteśmy wpisani do rejestru osób prawnych uprawnionych do wykonywania doradztwa podatkowego przez Krajową Radę Doradcow Podatkowych. Posiadamy także zagraniczne autoryzacje,  m.in. niemieckiej Steuerberaterkammer Brandenburg (Izby Doradcow Podatkowych Brandenburgii) oraz brytyjskiej HM Revenue & Customs (Izby Skarbowej).

Jesteśmy objęci obowiązkowym ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej podmiotów wykonujących doradztwo podatkowe z sumą gwarancyjną EUR 10.000 nie mniej niz PLN 60.000 na ewentualne roszczenia odszkodowawcze w Polsce oraz EUR 250.000 na pojedyńcze roszczenie odszkodowawcze w Niemczech.

Holenderscy pracodawcy za zwiększeniem płacy

Holenderska gazeta ekonomiczna Financieele Dagblad przeprowadziła badania dotyczące opinii pracodawców na temat wzrostu płac minimalnych.

Co roku pracownicy w Holandii tracą w sumie ponad 20 miliardów euro, ponieważ pracodawcy nie płacą im za nadgodziny

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez biuro TNO (na podstawie zlecenia związku zawodowego FNV) - każdego roku pracownicy w Holandii tracą w sumie 20 miliardów euro, ponieważ pracodawcy nie wypłacają im należności za nadgodziny.