Aktualnie jesteś: strona główna > Ubezpieczenie OC

Ubezpieczenie OC

Europejskie Centrum Podatkowe jest ogolnopolską kancelarią podatkową specjalizującą się w transgranicznych rozliczeniach podatkowych. Jesteśmy wpisani do rejestru osób prawnych uprawnionych do wykonywania doradztwa podatkowego przez Krajową Radę Doradcow Podatkowych. Posiadamy także zagraniczne autoryzacje,  m.in. niemieckiej Steuerberaterkammer Brandenburg (Izby Doradcow Podatkowych Brandenburgii) oraz brytyjskiej HM Revenue & Customs (Izby Skarbowej).

Jesteśmy objęci obowiązkowym ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej podmiotów wykonujących doradztwo podatkowe z sumą gwarancyjną EUR 10.000 nie mniej niz PLN 60.000 na ewentualne roszczenia odszkodowawcze w Polsce oraz EUR 250.000 na pojedyńcze roszczenie odszkodowawcze w Niemczech.

Przedsiębiorstwa w Niemczech

Niektórzy przedsiębiorcy wolą otwierać swoje firmy w Niemczech niż w Polsce. Dlaczego? My wiemy!

Polscy przedsiębiorcy chętnie otwierają firmy w Wielkiej Brytanii

Polscy przedsiębiorcy coraz chętniej przenoszą swoje firmy za granicę. Mogą tam liczyć na większe ulgi i mniej obowiązków. Nie unikną jednak kontroli.