Aktualnie jesteś: strona główna > Ubezpieczenie OC

Ubezpieczenie OC

Europejskie Centrum Podatkowe jest ogolnopolską kancelarią podatkową specjalizującą się w transgranicznych rozliczeniach podatkowych. Jesteśmy wpisani do rejestru osób prawnych uprawnionych do wykonywania doradztwa podatkowego przez Krajową Radę Doradcow Podatkowych. Posiadamy także zagraniczne autoryzacje,  m.in. niemieckiej Steuerberaterkammer Brandenburg (Izby Doradcow Podatkowych Brandenburgii) oraz brytyjskiej HM Revenue & Customs (Izby Skarbowej).

Jesteśmy objęci obowiązkowym ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej podmiotów wykonujących doradztwo podatkowe z sumą gwarancyjną EUR 10.000 nie mniej niz PLN 60.000 na ewentualne roszczenia odszkodowawcze w Polsce oraz EUR 250.000 na pojedyńcze roszczenie odszkodowawcze w Niemczech.

Eksport polskich produktów

W ostatnich latach polski eksport rośnie w siłę. Z roku na rok eksportujemy coraz więcej. Pozwalają na to sprzyjające regulacje prawne i otwartość przedsiębiorców polskich na rynki zagraniczne.

Transfery do Polski od emigrantów w II kw. 2018 wyniosły 3,9 mld zł

"W II kwartale 2018 r. z tytułu pracy Polaków za granicą do kraju trafiło 3,9 mld zł. Na kwotę tę złożyły się przekazy od migrantów krótkookresowych w wysokości 1,3 mld zł (tj. 34,3 proc. ogółu transferów) i od migrantów długookresowych w wysokości 2,6 mld zł (tj. 65,7 proc. całej kwoty)" - napisano.