Aktualnie jesteś: strona główna > Usługi > Zwrot podatku z pracy za granicą

Zwrot podatku z pracy za granicą

Pracowałeś legalnie za granicą? Jeśli tak, to z Twojego wynagrodzenia potrącane były zaliczki na podatek dochodowy. Bardzo często zaliczki te były pobierane w zbyt wysokich kwotach. Nadpłacony podatek można odzyskać i my się tym zajmiemy.

Europejskie Centrum Podatkowe specjalizuje się w odzyskiwaniu nadpłaconego podatku dochodowego dla wszystkich, którzy podjęli pracę, w takich państwach jak Anglia, Holandia, Belgia, Niemcy. Współpraca z doświadczonymi doradcami umożliwia nam efektywne rozwiązanie problemów podatkowych wielu Polaków. Ogromna, nieustannie aktualizowana wiedza z zakresu prawa podatkowego, pozwala nam uzyskać szybki zwrot podatku z Anglii i całego UK, Niemiec, Holandii, Belgii, Irlandii, Austrii oraz innych krajów. W zakres naszych usług wchodzi również wypełnianie wszelkich formalności, takich jak: pomoc w uzupełnianiu i kompletowaniu niezbędnych dokumentów (w tym bezpłatne odzyskanie karty podatkowej od pracodawcy), kontakt z zagranicznymi urzędami oraz monitorowanie przelewu. Dzięki nam zwrot podatku z zagranicy dotrze do Państwa możliwie najszybciej i bezpośrednio przelewem na konto.

Jak rozliczyć się z zagranicznym urzędem skarbowym i odzyskać nadpłacony podatek? Krok po kroku:

1. Prześlij do nas niezobowiązujące zgłoszenie poprzez formularz zgłoszeniowy (po lewej stronie), e-mailem lub zadzwoń do nas.

2. Przedstawimy Ci naszą ofertę poprowadzenia sprawy podatkowej przed zagranicznym urzędem skarbowym.

3. Otrzymasz od nas komplet formularzy w języku polskim, które wypełnisz, uzupełniając o dane osobowe i dane dotyczące pracy za granicą.

4. Złożymy wniosek we właściwym urzędzie skarbowym.

5. Będziemy odpowiadać na ewentualne zapytania urzędu i dostarczać dodatkowe informacje.

6. Urząd zakończy sprawę, wydając decyzję podatkową. Po jej wydaniu możesz liczyć na przelew ze zwrotem podatku.

7. W przypadku odmowy urzędu odwołamy się od tej decyzji - jeśli sytuacja podatnika to umożliwi.

8. Opłatę za nasze usługi uiścisz dopiero po wydaniu decyzji.

Bariery dla polskich przedsiębiorców za granicą

Coraz większe zainteresowanie wśród przedsiębiorców budzi eksport towarów za granicę. Wcześniej był on popularny jedynie wśród dużych firm. Obecnie również przedsiębiorcy małych i średnich firm decydują się na ten krok, widząc w nim szansę na większy zarobek.

Sprzedaż wysyłkowa do innych krajów Unii Europejskiej

Zasady opodatkowania sprzedaży wysyłkowej dla przedsiębiorców prowadzących działalność na terenie Unii Europejskiej dokonujących sprzedaży konsumentom oraz innym przedsiębiorcom.